#1 Skrevet Mars 25, 2006 hei, jobber med et lite prosjekt med målerne mine (de som sitter foran giret) er den noen som veit hvordan jeg får av glasset på disse målerne??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 ingen som veit??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2006 har da omsider fått av glassene på disse. men, nå har jeg et nytt problem. hvordan får jeg av viserne??? dette er da VDO instrumenter. jeg får ikke av de gamle skivene og heller da ikke på de nye når jeg ikke får av visern!!! TRENGER HJELP FOLKENS!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2006 er det ikke bare å dra viserne rett av da? er slik på de andre instrumentene iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 prøvd med gaffel? og vippe av nåla, funker på mange andre instrumenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2006 Har svart på pm'n din ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2006 da fikk jeg omsider dette til. her er resultatet!!!! første bilde er før og andre er etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...