#201 Skrevet Mai 2, 2006 Endelig var det i boks med både felger og senk... Hva synes folket? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mai 2, 2006 Endelig var det i boks med både felger og senk...Hva synes folket? Fredrik Bling-bling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mai 2, 2006 Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mai 3, 2006 Min bil nyvasket, polert og kjørt på en liten søndagstur sist helg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mai 3, 2006 Ahhhhhh slik ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mai 4, 2006 Det blir slikt..... men har veldig lyst på luft. Siden det er damen som kjører den mest er det ikke om å gjøre å trykke den for lavt ned i asfalten. Da kan jeg justere selv. Er det noen som vet om AIRRIDE til A6 med Quattro? (Til info det må passe på en 2.7T) Hvis ikke det, så kommer det sikkert EIBACH, KW, H&R eller FK på bilen. Har mest tro på Eibach Pro Street S og KW 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mai 4, 2006 Husk at luft er sinnsykt stivt, mye mindre komfort med det enn med gewinde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mai 4, 2006 Blir disse i år.Orginale Porsche felger i 8x18 og 11x18... Står nå 225/40-18 og 285/30-18 dekk på , som vil bli skiftet ut med 215/35-18 og 255/35-18. Bilen står nå inne til lakkering og valsing. Har du ikke lagt merke til at du har svære V-mønster på dekka og de skal kun stå en vei.. Så jeg foreslår nok at du snur dekka dine.. Bare et tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mai 4, 2006 Endelig: 17x7,5 ET45 RS6 replica + 235/45 Continental SportContact2.Droppet senking (foreløpig?). Mobilknips: Bedre bilde (hvis noen bryr seg): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mai 4, 2006 Bare digger RS6 felgene! de kler alt de! .. angående senking så er det ikke mye lenger ned du trenger synes jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mai 4, 2006 Litt bedre bilder av mine sommerhjul/banehjul Avus 18"x8 et 33 med Toyo R888 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mai 4, 2006 Har du ikke lagt merke til at du har svære V-mønster på dekka og de skal kun stå en vei.. Så jeg foreslår nok at du snur dekka dine.. Bare et tips.. Kanskje dette ikke gjør så mye siden dekka på bildet er byttet ut med smalere for en stund siden 285 dekk ble visst litt for drøyt på en A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mai 4, 2006 Endelig har jeg fått mine nye sommerfelger! 19" RS4 II. Håper ikke det blir like mange av disse som de gammle! Senking sa du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mai 4, 2006 Har du ikke lagt merke til at du har svære V-mønster på dekka og de skal kun stå en vei.. Så jeg foreslår nok at du snur dekka dine.. Bare et tips.. Dekka sto feil vei ja....Ble montert bare for og prøve de og ta bilder..... Nå er dekka skiftet fra 285/30-18 til 255/35-18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mai 4, 2006 får legge ut et av mine. kjedelige men det funker... blir nye til neste år... da i 19" eller 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mai 5, 2006 Nice Arve.. verry nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mai 5, 2006 Nice Arve.. verry nice joa, takk takk... blir bedre til neste år... tro meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mai 5, 2006 Fått lagt om jeg også etterhvert.. Mille Miglia Evo 19"x9,5" med 255/35 SP9000.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mai 5, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mai 6, 2006 blir vel samme felgene som i fjor vis ingen har noen 15-16" med kant å lyst til å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mai 6, 2006 Da blei det endelig felger på meg etter mye prøving og feiling Blei TSW Catalunya 19*8 ET 32! kledd med Yokohama Parada 225/35-19 Ikke mye klaring til kalipper som dere ser på siste bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mai 6, 2006 Dette ble hjulene mine i år! Litt mer senk hadde sikker ikke gjort noe: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mai 6, 2006 får legge ut et av mine. kjedelige men det funker... blir nye til neste år... da i 19" eller 20" Du burde kvitte deg med den fronten, - Heller det enn å bytte felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mai 6, 2006 Får vel legge ut et bilde av min med (foreløpige?) sommerhjul. Originale Audi 17" Avus design. (Se profil for flere bilder). Synes de ser ganske bra ut til å 'bare' være 17". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mai 6, 2006 Du burde kvitte deg med den fronten, - Heller det enn å bytte felger;) hahah, ja den så ikke ut i måneskinn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...