#1 Skrevet Mars 25, 2006 jeg senket min vento 60\40 i fjor sommer...Da kjøpte jeg et komplett maxtrac sett. fjærer og dempere ... Problemet er at bakre dempere klappes helt i bånn hver gang jeg har last bak i bilen.. det er det samme om det er last i bagasje rommet eller personer i baksetet ... Er det noen om har vært borti dette problemet og hvordan løser jeg dette.... Alle tips er hjertelig velkome... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 Har aldri hørt om Maxtrac så en løsning er vel å kjøpe ett anerkjent merke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2006 Eller ta biltema måten.. Kjøp gummiklosser for å putte i mellom på fjærene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2006 Har aldri hørt om Maxtrac så en løsning er vel å kjøpe ett anerkjent merke;) Det ligger i samme kategori som jamex og inter alloy...Hvis jeg ikke tar helt feil så er det jamex som produserer maxtrac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 Eller ta biltema måten.. Kjøp gummiklosser for å putte i mellom på fjærene.. Tror ikke det blir helt den rette løsningen hvertfall ikke permanent løsning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2006 jeg takker for tipsene dere har kommet med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2006 har noen gamle koni dempere du kan prøve vidar. Skal få de om det funker bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2006 har noen gamle koni dempere du kan prøve vidar. Skal få de om det funker bedre Kanjo hvertfall gi det et forsøk da.. begynner å slite på dekk slik det er nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...