liten film fra quattro-kurs

Anbefalte innlegg

Begynte så smått å krible i gassfoten når jeg så denne filmen. Siitter igjen med gode minner etter kurset jeg deltok på i fjor, se bildene under.

Audi Quattro Kurs 2005 039.jpg

Audi Quattro Kurs 2005 014.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Sånt quattro kurs... Hvor kan man melde seg på på et slikt kurs da? Og hvor mye koster sånt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Sånt quattro kurs... Hvor kan man melde seg på på et slikt kurs da? Og hvor mye koster sånt??

Du må melde deg på hos lokale forhandlere. Men vær obs, det er DYRT og blir fort fullt! Koster 6000,- + mva for kurset.

Christian Bjerga: Kul film, fikk litt "flashback" følelse! Enig at den nye RS4 var RÅÅÅ på isbanen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må melde deg på hos lokale forhandlere. Men vær obs, det er DYRT og blir fort fullt! Koster 6000,- + mva for kurset.

Christian Bjerga: Kul film, fikk litt "flashback" følelse! Enig at den nye RS4 var RÅÅÅ på isbanen!

Det er igrunnen ikke mye å si på prisen når man tar hensyn til at den inkluderer middag med drikke, overnatting på hotell med frokost og lunsj, teoretisk og praktisk instruksjon, biler stilt til disposisjon av Audi, samt en flott Audi jakke og en fantastisk opplevelse! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff film!

Dette må jeg få med meg neste gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det tomt for båndbredde gitt, men dårlig med tilbakemeldinger.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.