Noen ripet til sidedøra mi, polere bort ?

Anbefalte innlegg

Ser ut som noen har hatt det artig med en nøkkel mens de gikk forbi bilen min, lang ripe i passasjerdøra som går over i en svakere ripe på bakre dør......når jeg gnir over ripa med en fuktig finger blir liksom ripa svakere....

 

har også fått en ripe i caractere fangeren min (bøtte som fløy inn i fangeren under en storm)

 

går dette ant å bruke litt turtle wax Color Back på å deretter polering ? eller må det lakkeres ?

 

Tips ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som noen har hatt det artig med en nøkkel mens de gikk forbi bilen min, lang ripe i passasjerdøra som går over i en svakere ripe på bakre dør......når jeg gnir over ripa med en fuktig finger blir liksom ripa svakere....

 

har også fått en ripe i caractere fangeren min (bøtte som fløy inn i fangeren under en storm)

 

går dette ant å bruke litt turtle wax Color Back på å deretter polering ? eller må det lakkeres ?

 

Tips ?[QkOTE]

color back er vel til bruk på falmen lakk, men du kan prøve med rubbing..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever den inn til noen som kan det så kan det nok reddes. Har et fint produkt som heter paint renovator fra cartec. Det kombinert med en polermaskin gjør underverker.

 

Det du evt kan gjøre er å lekke klarlakk i ripene for så å slipe det ned og rubbe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.