Justerbart Koni senkesett...

Anbefalte innlegg

bestillte meg gule koni fra rodin. tenkte bare jeg skulle bruke senkefjørene jeg har på bilen allerede på disse fjærene, men med litt ettertanke får jeg litt lyst på justerbart...ringer Rodin å hører om en eventuell retur i et koni demper sett med konifjører justerbare....høres ikke ut som rodin vet så mye om disse fjørene men de tror man bare kan stille inn høyda før man monterer fjærene på...

 

Finnes det fjærer jeg kan smette på koni demperne jeg har som er justerbare som du slipper å justere før du setter på bilen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det til A4 din?

Har gule koni på einseren min, der kan høyden justeres på demperen bak.

Men ellers tviler jeg på at du får løse fjører som er justerbare (bortsett fra med vinkelsliper) Må vel bestille et komplett sett vel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjørene på en a4 med coilover kan justeres uten å demontere. Hardheten i demperne Bound/rebound må vel justeres FØR montering da man ikke kommer til i toppen av demperen da disse er montert på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så om jeg bestiller det senkesettet med justerbare fjærer å sender mitt i retur så er jeg berga ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette på min A4. Dette er vanlige coilovere som man justerer fjærfestet opp og ned på demperen. Er i teorien mulig å justere høyden mens fjæra står på bilen. Ikke noe forspenning av fjæra for å endre "hardheten". Dempere må justeres før de settes på. Justeres ved å trykke demperen helt sammen og vri stempelet med eller mot klokka. Er nok lurt å kjøpe sett. Da får du fjær og demper som er matchet til hverandre og bilen.

 

Legger ved et bilde av mitt sett (til Quattro)

DSC02131_web.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.