Anbefalte innlegg

Var å hentet meg en 2000 mod Octavia 1,8 Turbo i går. Den ene nøkkelen virket ikke,så jeg åpnet den,tenkte jeg skulle prøve batt fra den andre....ikke lurt tydeligvis.Nå virker ingen av de på fjernkontroll.Det var satt batt feil vei i den jeg skulle prøve.Begge lyser på dioder nå. Men det er ikke eneste problem for dørlåsen på førerdør er defekt,skulle byttes.Nå kommer jeg ikke inn i bilen på noen som helst måte.Håper ikke det ender med å måtte knuse ruta:-( Tror heller ikke at de er så lette å dirke opp disse bilene...

Trenger sårt hjelp her........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kontakter Viking eller Naf, så får de nok alltids opp bilen om ikke annet.. Så får du unngå å låse den før du har vært innom forhandler i morra? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å hentet meg en 2000 mod Octavia 1,8 Turbo i går. Den ene nøkkelen virket ikke,så jeg åpnet den,tenkte jeg skulle prøve batt fra den andre....ikke lurt tydeligvis.Nå virker ingen av de på fjernkontroll.Det var satt batt feil vei i den jeg skulle prøve.Begge lyser på dioder nå. Men det er ikke eneste problem for dørlåsen på førerdør er defekt,skulle byttes.Nå kommer jeg ikke inn i bilen på noen som helst måte.Håper ikke det ender med å måtte knuse ruta:-( Tror heller ikke at de er så lette å dirke opp disse bilene...

Trenger sårt hjelp her........

 

 

 

denne kan nå slettes....Har fått bilen opp å gå igjen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne kan nå slettes....Har fått bilen opp å gå igjen :-)

Intressant for oss resten og lese løsningen også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intressant for oss resten og lese løsningen også da :)

 

 

Det det endte med var ganske så enkelt: Byttet batterier nok en gang på nøkler.Fikk fortsatt ikke bilen til å låse opp på kontroll,prøvde å låse opp bakluka,som også låsen skulle være defekt på....svisj og vips bilen låste seg opp :-)). Fjernkontroll virket helt normalt etter at låsen blei låst opp bak. Skjønn det den som kan....jeg blei iallefall fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det det endte med var ganske så enkelt: Byttet batterier nok en gang på nøkler.Fikk fortsatt ikke bilen til å låse opp på kontroll,prøvde å låse opp bakluka,som også låsen skulle være defekt på....svisj og vips bilen låste seg opp :-)). Fjernkontroll virket helt normalt etter at låsen blei låst opp bak. Skjønn det den som kan....jeg blei iallefall fornøyd.

 

Hadde tatt bilen inn til en sjekk, kjørt en diagnose på den og sjekket at det ikke ligger en feil og lurer i låsen. har selv en skoda og det endte med at jeg måtte sitte med varmluftpistol for å få opp låsen, det begynte i det små og ble helt bra, så ble det bare verre og verre. har nå koblet fra hele sentralen da vinduene begynte å gå opp og ned i hytt og he..vte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.