Stavanger: Gratis banekjøring på Reve

Anbefalte innlegg

Kom fra Reve nå, og dette var en kald fornøyelse :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren og. eg fekk ikkje me meg dette eg. Kom nettopp hjem fra hytta og leste det på nettet.: bh :

Jaja. får ver me neste gang! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat kommet meg hjem fra Reve. Var kaldt ute, men hadde det godt og varmt inne i bilen.

Første gang bil og sjåfør var på bane. Dette gav mersmak: rock :

Fant ut at bemsene gikk nokså fort varme : bh : (som så mange andre sikkert har opplevd) , så nå er det bare å spare til oppgradering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har visst om dette i et par uker, men måtte dessverre jobbe..: bh : satser på fri til neste gang, men hvor mye jeg tør å kjøre er jo en annen sak:rolleye: : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg selv har ikke vist om dette før jeg surfa innom aftenbladet. Men det var ikke aktuelt for min del, siden det er en god stund til jeg er ferdig med mitt prosjekt.

Tenkte det var gerit for andre å vite om dette, fint om andre legger inn terminliste o.l for banekjøring/andre aktiviter som skjer av bilting i nærmiljøet. Så går det kanskje ann å få med seg noe også : rolleyes:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.