#1 Skrevet Mars 26, 2006 Er det noen som har ettermontert bagasjeromsgitter på Passat 3BG. Mangler dette, og ønsker en løsning til ferien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2006 Tenker du på sånn hundegitter som dette? Fult mulig det....gjort det selv på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2006 Jepp, akkurat slik. Var det greit å finne ut hvor takfestet skulle være? Eller måtte hele innertaket ned? Var delene dyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2006 Løsna bare taktrekket bak og skar hull i det. er merket bak på trekket hvor hullet skal være. så må du montere en brakett bak trekket som holdern skal sitte fast i. Mener jeg ga 3-400 for alle delene som skal sitte i taket. Gitteret er også beregnet å bruke som varebil, men det har jeg ikke brydd med med å montere de festene. Mener du bare bytter ut håndtaka i baksete taket da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 Takk for svaret. Da skal jeg gå igang med taket nå. Hvor fikk du tak i gitteret hen? Regner med at det er dyrt hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2006 Kjøpte det sammen med interiøret mitt....sikkert ikke billig nytt Har sett de til rundt 1500.- brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2006 Hvor får man tak i brukte slike da...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2006 4500,- nytt hos Møller 687,50 inkl. frakt, brukt og strøkent fra Kaldheims Bildeler AS på vestlandet et sted. Levert på 2 dager. Bra service hos det firmaet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2006 Var hos møller i dag for å hente delene jeg trengte i tillegg til gitteret. De kom på 1500,-. Tenker på de stakkarne som vil ettermontere, blir fort 10000,- det da med møller timer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2006 Skal si det har gått opp i pris....fant akkurat kvitten min...kosta meg 740.- for monterings delene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2006 De svarteklossene bak på seterygger kostet 220,-/stk. Og de er det 3 av. så kommer takfestene på ca 400/stk komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2006 Er det noen som har hundegitter, som har mulighet til å måle avstanden fra senter av festet(skruehullet) på bakseteryggen til overgangen mellom bagasjeromsstoff og setetrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 9, 2006 Da var det gjort. 1 times arbeid. Gikk veldig greit. knakk et klips på sidepanelet på c-stolpen, det var alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...