#1 Skrevet Mars 26, 2006 Treffes til litt skravling på Tirsdagen på Arenum som vanlig klokken 1900! Så til dem som har bestilt DVD`n og ikke fått den ennå så tar jeg med dem på Tirsdagen! SÅ STILL! Ellers blir det for min del ikke noe TT denne gangen heller, men skal se om jeg får den ferdig til neste treff igjen. Får haike med noen jeg da... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2006 tenkte meg en tur inn på tirsdag, så du kan jo sitte på med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2006 Tar en tur ned jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2006 hvis du tar med A4 cab så må jeg nesten skulke litt jobb å komme ned, vurderer å kjøpe en sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 jeg kommer ikke bilen står i deler i garasjen, og ikke faen om jeg viser meg der i en yaris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2006 Kommer nok innom en tur eg og ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2006 Kommer jeg oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2006 Kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2006 Tar en tur i finværet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2006 Meg og go bilen kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2006 Jau, får se om jeg våger meg så langt idag. Fått begjæring om avskilting! haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2006 Klarte det ikke i dag heller. Og jeg som har fått GT`en på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2006 Ble vist overtid på meg i dag..... Prøve igjenn neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...