Anbefalte innlegg

Så denne på finn. Hvis jeg kjøper denna, har jeg alt som trengs da?? Fungerer denne uten lisens? Må man ha lisens?

 

Ikke så god greie på detta.. Bruker org vas på jobb. men har aldri brukt en slik.. Noen som har lyst å forklare litt??:tilber: Takker på forhold!

 

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6739451

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å bruke vag-com fullt ut så må du ha lisens, enten kjøpe lisens separat eller ha et interface med innebygd lisens.

 

I den aktuelle annonsen så står det ikke noe om at det er en original ross-tech kabel inkludert lisens så jeg vill nok anta at det er uten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har snakket og mailet litt med denne karen, men han har aldri usb versjonen på lager når jeg vil bestille. Han mente at kabelen ble registrert som fullverdig ross-tech kabel når jeg snakket med ham på telefon idag. Fikk inn om en uke eller noe sa han. så får prøve å ringe han igjen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har snakket og mailet litt med denne karen, men han har aldri usb versjonen på lager når jeg vil bestille. Han mente at kabelen ble registrert som fullverdig ross-tech kabel når jeg snakket med ham på telefon idag. Fikk inn om en uke eller noe sa han. så får prøve å ringe han igjen da.

 

Har du fått kabel eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte kabel fra Chato her på forumet. Virker til å være bra greier, men jeg fikk det ikke til å virke med en gang. Har ikke hatt tid til å feilsøke enda, men ligger masse tråder her på forumet om tips. Skal sjekke når eksamen er feridg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte kabel fra Chato her på forumet. Virker til å være bra greier, men jeg fikk det ikke til å virke med en gang. Har ikke hatt tid til å feilsøke enda, men ligger masse tråder her på forumet om tips. Skal sjekke når eksamen er feridg

 

 

Oki, jeg sendte en mail til han i går og fikk til svar at han fikk de inn i morra, så jeg bestillte en derfra, får håpe den fungerer! Hvor mye gav du for kabelen du kjøpte??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.