#1 Skrevet Mars 26, 2006 heisann.har et spørsmål jeg,lurer på om baklykter til 86 coupe quattro,passer på 85mod?eller er det noen små forandringer på innsiden av lampa eller no?mener det er likt,men bare for å være sikker.....!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2006 Jeg har ei ny sota Treser sidelykt liggendes til deg visst du trenger,er ikke helt sikker hvilken side det er på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2006 De er ikke like Robert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2006 jasså,du er her du og andreas,hva er forkjell da?det må være innsiden da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 Husker dessverre ikke, har sjekka det en gang før, og det var noe som skilte 85-modellen og de som var nyere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2006 ok,da får jeg forske litt til på dette: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2006 De gamle er litt mørkere, enn de nye slik at en ser de runde koppene som er rundt pærene i den nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2006 ok,det kan da ikke være så ille!! ingen som har et bilde som man kunne sammenlignet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2006 Så det er det som er forskjellen altså,leiter etter ny lykt til damas coupe og fikk opp to delenr i familie albumet som var identiske men ene endte på B og andre på C.Men der er det også forskjellig pæreholder på de to også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2006 Kom ny type pæreholdere rundt 87/88, med 5/21w i begge de nederste hullene på pæreholderne, de gamle har 5w på ene og 21w på andre! De gamle og nye pæreholderne går om hverandre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...