svarte baklykter,til coupe quattro 85

Anbefalte innlegg

heisann.har et spørsmål jeg,lurer på om baklykter til 86 coupe quattro,passer på 85mod?eller er det noen små forandringer på innsiden av lampa eller no?mener det er likt,men bare for å være sikker.....!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ei ny sota Treser sidelykt liggendes til deg visst du trenger,er ikke helt sikker hvilken side det er på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke like Robert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså,du er her du og andreas,hva er forkjell da?det må være innsiden da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker dessverre ikke, har sjekka det en gang før, og det var noe som skilte 85-modellen og de som var nyere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok,da får jeg forske litt til på dette: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gamle er litt mørkere, enn de nye slik at en ser de runde koppene som er rundt pærene i den nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok,det kan da ikke være så ille!!

 

ingen som har et bilde som man kunne sammenlignet?

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er det som er forskjellen altså,leiter etter ny lykt til damas coupe og fikk opp to delenr i familie albumet som var identiske men ene endte på B og andre på C.Men der er det også forskjellig pæreholder på de to også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ny type pæreholdere rundt 87/88, med 5/21w i begge de nederste hullene på pæreholderne, de gamle har 5w på ene og 21w på andre!

 

De gamle og nye pæreholderne går om hverandre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.