#1 Skrevet Mars 26, 2006 Hei jeg skal bytte demperene fremme på S4 min, det jeg lurte på om noen hvet hvor det går ann å få tak i det verktøyet du løsner toppen av fjørtårnet med. sån att du kan dra ut demperen. Eller kansje låne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2006 Mener på Johan eller Rune kan ha tilgang på noe sånt, ring Carl Erik (ettersom Rune er på sjøen, og Johan i USA) å hør hvem sitt utstyr de brukte, om de hadde sånn en da, kan hende de bytta fjærer og når jeg tenker meg om Carl Erik : 92297444, pass på, han er politi:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2006 Har lest på forumet her ett sted at du kan lage ett. hvis du har muligheten til det da, må vel sveise litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2006 De har slikt verktøy på biltema. Kjøpte til min C4 for en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2006 De har slikt verktøy på biltema.Kjøpte til min C4 for en stund siden. Takker. Da må jeg ut på biltema en tur, kikka i katalogen fant ikke noe kansje jeg må se igjenn. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2006 Det stemmer at Biltema nå har dette verktøyet i sortimentet, står på side 218 i nyeste katalogen (vår/sommer 2006), delenummer 19-1256. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=102659 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...