#1 Skrevet Mars 26, 2006 Har noen 8,5x18 Porsche Turbo cup 3 felger liggenes. Tenkt å prøve å bruke de på Octavian som jeg har kjøpt.ET er 52,med adaptere på 20 mm blir det ET 32. Dim som står på de nå er 225/40/18. Noen her som har trua på de vil passe??? Blir kanskje i trangeste laget??ikke vet jeg.... Kanskje noen her har adaptere også til salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2006 må vel ha adapter uanz med tanke på boltsirkel vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2006 Ja er klar over at jeg må ha det uansett.Har kjørt RS2 i to år nå så er felger fra den.....Octavian har jo 5x100mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2006 Nordisk Felgimport selger billige adapter-spacere. Tror de skulle ha 1000 for paret,dvs 2000 for 4 stk. Men om det går bra med ET32 tør jeg ikke si http://www.felger.info Send de en mail å spør om pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2006 Heisann! Kjører selv Octavia og har 8x18 på sommerfelgene som passer akkurat foran. Jeg kjører med ET 35 og da ligger felgene kant i kant med hjulbuen,så mulig 8,5" fremme med ET 32 blir i breieste laget. Men som de fleste andre biler er det masser av plass bak selvfølgelig: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2006 Akkurat....ja da kan det hende det blir i breieste laget. Hadde jeg bare hatt en adaper så hadde det gått ann å prøvd før en bestiller.Hadde vært passe bra å fått disse felgene på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2006 Akkurat....ja da kan det hende det blir i breieste laget. Hadde jeg bare hatt en adaper så hadde det gått ann å prøvd før en bestiller.Hadde vært passe bra å fått disse felgene på.... Du får høre med Kristian Pettersen en gang du er i Oslo da Han har 20 mm adapter med 5x100 boltsirkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2006 Snakket med Nordisk felg import i dag og de hadde komplette adaptere med bolter til 2000.- kr. De trodde det skulle gå greit å få denne felg pakka på. Kjøper et sett å prøver. Passer det ikke legger jeg adaptrene ut for salg her. Blir det sykess,kommer det bilder :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2006 Snakket med Nordisk felg import i dag og de hadde komplette adaptere med bolter til 2000.- kr. De trodde det skulle gå greit å få denne felg pakka på. Kjøper et sett å prøver. Passer det ikke legger jeg adaptrene ut for salg her. Blir det sykess,kommer det bilder :-) Alt går bare man vil Tror det kan bli tøft jeg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2006 Nå har jeg vært på Nordisk felgimport og hentet meg adaptere..Prøvde felgen der ute før jeg handlet.Det er det berømte håret som vi sier. De fyller ut hjulhusene kan du si :-) Nå mangler det bare litt senk. Kommer plutselig...Fortsettelse følger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2006 Ser fram til bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2006 Montert på en side for å få ett lite intrykk. Bilen må selvfølgelig senkes.Men ikke så ille da?? Er jo ikke så mange Octavia med Porsche felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 1, 2006 Syns det ble pent jeg. Octaviaen har skarpt design og fint potensiale for modifikasjoner, noe en dessverre ser for sjeldent her i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2006 Ble veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2006 Syns det ble bra, bare litt senk, så er det krem ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 2, 2006 Se der...det der blir meget pent: rock : Hadde vert morro og truffet deg på treff i sommer,da er vi ihvertfall 2: fan : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 27, 2006 Sånn blei en..... 35/35 Kw sett og adaptere. Skal ta flere bilder med kamera,litt fra siden,foran og bak. Dette er med mobilen bare for et lite inntrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 27, 2006 Elsker de felgene der!! Ble veldig pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 28, 2006 Nå har jeg tatt noen bilder med kamera,på minste oppløsning enda er de for store for grensa her på forum. Ligger på rundt 120 til 140 kb. Noen forslag for og få de inn????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 28, 2006 Nå har jeg tatt noen bilder med kamera,på minste oppløsning enda er de for store for grensa her på forum. Ligger på rundt 120 til 140 kb. Noen forslag for og få de inn????? se signatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 28, 2006 Takk Steinar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 28, 2006 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 28, 2006 .,.,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 28, 2006 ,.,., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 28, 2006 ,,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...