#1 Skrevet Mars 27, 2006 Trenger et nærbilde av 1.8 motor til mk1, særlig hovedfordeler. Har et par spørsmål om dette, men for å kunne komme med fornuftige spørsmål så er det greit å referere til bildet.. Noen som kan hjelpe? Har prøvd søke funksjonen en stund, men mange bilder som ikke er "med" lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2006 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 Vet ikke om dette kan hjelpe deg jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2006 Jeg prøver, den rød pila indikerer hvor det er satt inn en liten "klokke" som er tilkoblet vakum fra innsuget samt en elektrisk kontakt. På bilen min da. På bildet som vist ser man at slangen ut fra vakum klokka på hvdfordl går bak manifolden og til vakum slange der. Sånn er det også hos meg, men den slangen fra baksida er blendet. Derfor lurer jeg på den lille klokka er for noe, hva den gjør og hvorfor den andre slangen er blendet, som sannsynligvis skal til vakum klokka på hvdfordl Mvh Sondre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2006 Den justerer fortenninga di. Mere vakuum=mere fortenning=bilen går mere økonomisk og bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2006 Okay. Takk for bilder og svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...