#1 Skrevet Mars 27, 2006 Hva med å prøve å få en rabattavtale hos Romnes ? D kan ikke være umulig vel ? Meget bra butikk å handle på ihvertfall, meget bra service.. I motsetning til f.eks Mekonomen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2006 Hvor/hva er Romnes? Har utelukkende positivte erfaring med Mekonome, både når det gjelder priser og service. Erik (lokallagsleder'n) er vel mannen å prate med om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2006 Er vel det som er gamle TEM (Trondheim Elektromotor). Selger alt av bildeler osv. Sjekk ut http://www.romnes.no Bra butikk spør du meg ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2006 TEM (Trondhjems Elektro-Motor) har ingenting annet til felles med Romnes enn at de har vært i samme bygg. Men nå er TEM kjøpt opp av et annet firma, som jeg forøvrig ikke husker navnet på. Hvis jeg skulle ønske meg noe så skulle det være rabatt hos Sveisehuset. Kjempegreie folk. Ny, stor og fin butikk like ved Møller Trondheim. De har samme varesortiment som Luna, altså meget bredt og stort sortiment. Prisene er dessuten veldig gode, men litt rabatt skader jo aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...