#26 Skrevet April 2, 2006 sjekk også http://www.caravelle.dk martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 3, 2006 Jeg har 8,5 x 19 " Alessio felger med 235 x 35 Uniroyal rainsport dekk Dette har jeg fått godkjent og skrevet inn i vognkort , uten TUV. Senk er et "must" på denne bilen uansett hava slags felger en velger , den ser fæl ut uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 14, 2006 Jeg har 8,5 x 19 " Alessio felger med 235 x 35 Uniroyal rainsport dekkDette har jeg fått godkjent og skrevet inn i vognkort , uten TUV. Senk er et "must" på denne bilen uansett hava slags felger en velger , den ser fæl ut uten Hvilken ET har du på de felgene da? Hvorfor fikk du disse i vognkort uten TUV? Hvor mye har du senket da? Bilder!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 19, 2006 Dette blir kanskje som å banne i kjerka, men det får heller våge seg. Har kjøpt et sett med originale VW-felger og trodde det skulle bli en enkel sak å få tak i felg-senter med Seat-logo i stedet for VW-logo, men den gang ei. Noen som har gode råd? Kan ikke akkurat kjøre rundt i en Seat med VW-logo på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 19, 2006 Her er bildet felg-senteret med VW-logo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 19, 2006 Dette blir kanskje som å banne i kjerka, men det får heller våge seg. Har kjøpt et sett med originale VW-felger og trodde det skulle bli en enkel sak å få tak i felg-senter med Seat-logo i stedet for VW-logo, men den gang ei. Noen som har gode råd? Kan ikke akkurat kjøre rundt i en Seat med VW-logo på felgene? Det er jo noen som kjører med Posche merker på felgene på VW også da, så VW på Seat er kanskje ikke så ille Tror du bare må høre med dekk/felg leverandører for å høre om de kan ha noen i riktig størrelse... Hva med å fjerne Seat S'en foran og bak og bytte til VW på rattet også. Da er det ikke mange som ser at det er en VW'isert Seat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 19, 2006 Dette blir kanskje som å banne i kjerka, men det får heller våge seg. Har kjøpt et sett med originale VW-felger og trodde det skulle bli en enkel sak å få tak i felg-senter med Seat-logo i stedet for VW-logo, men den gang ei. Noen som har gode råd? Kan ikke akkurat kjøre rundt i en Seat med VW-logo på felgene? Du får bytte bil da! Eller du får bytte all den andre logoen.... Nei, fra spøk til revolver..... du kan jo prøve denne adressen: http://www.mobilsentrum.no/ Kjøpte noen nye emblemer der før. Du har vel kanske hvert innom noen som selger felger, de pleier som regel å være behjelpelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...