Hvor sitter utetemp sensoren? c4

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor sitter utetemp sensoren på min audi s4 c4 med klima? Finner den f*** ikke noe sted:p , den driver og leker seg litt for meg, viser alltid feil og viser alltid mye høyere temp når bilen kjører sakte og er varm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter klipset fast i støtfangeren. Foran :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør den i allefall ikke på min: eek :

 

Noen som har et bilde av hvordan ser ut, og gjerne hvilke farger det er på ledningene til den? Må gå på "leteaksjon" i motorrommet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en hvit plastplugg, ca 1x1 cm kjukk, og 4 cm lang, skal ha posisjon på venstre side inni frontfangeren (førerside ;) ), kan ta bilde jeg, men ikke før i morgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gjør det, hadde vært til stor hjelp. Gidder du å skrive ned fargene på ledningene til den også?

 

Kunne du også sjekket fargene på ledningene til multitempsensoren hvilke som skal øverst og nederst?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir det ett forsøk i morgen ettermiddag, om jeg husker det.. ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du også sjekket fargene på ledningene til multitempsensoren hvilke som skal øverst og nederst?:)

 

Bilde av multimalfunctionsensoren :)

P3280006_WEB.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hadde tre ledninger den, min har fire og kontakten min er ødelagt så jeg har bare de løse ledningene, men tror jeg har fått det til nå, tempratur måleren min (vanntemp) fungerer i allefall nå.

 

Men trenger fortsatt bilde av ute temp sensoren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hadde tre ledninger den, min har fire og kontakten min er ødelagt så jeg har bare de løse ledningene, men tror jeg har fått det til nå, tempratur måleren min (vanntemp) fungerer i allefall nå.

 

Men trenger fortsatt bilde av ute temp sensoren

 

Den fjerde ledningen tilkoplet "R" er til A/C tror jeg. "C" er til temp.varsellampe og "T" til temp.instrument.

 

Utetemp sensoren kommer jeg ikke til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whoops, visste det var noe jeg glemte, skal ordne det etterpå F A ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.