#1 Skrevet Mars 27, 2006 Var en snartur i Tyskland i desember med EVO IX og STi. Vi lånte en RS4 i Ingolstadt. Detta er det vi klarte med RS4'en mellom isflekkene på Autobahn, svømmende på myke vinterdekk. Litt kinkig å stappe det store kameraet mellom eikene på rattet, mens fører'n prøvde å holde oss på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2006 NICE:tilber: Dokker har ingen ledige stillinger??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2006 Pene bilder som vanlig ja! Tipper den RS4`en var ganske overlegen i det selskapet der Men hva i alle dager har de gjort med subaruen den blir jo bare styggere og styggere? Fronten minner mer om en billig Daewoo eller Kia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2006 Audi'n var ganske overlegen ja, på pris også Den koster like mye som de to andre til sammen! Impreza'n går virkelig bra med den nye 2,5-litersmotoren! Den holdt nesten følge med Audi'n opp til ca 150 km/t. EVO'n ble langt etter... NICE:tilber: Dokker har ingen ledige stillinger??? Denna jobben var for Autofil, men jeg jobber mest for Gatebil - og der trenger vi flere folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2006 deilige bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2006 Supre bilder som alltid Arild! Likte speedobildet godt! Det er jo en salgsbrosjyre verdig! Denna jobben var for Autofil, men jeg jobber mest for Gatebil - og der trenger vi flere folk! Jeg tar jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2006 Lyst til og legge ut flere bilder fra turen da? Tror jeg leste noe om at du hang ut av vinduet på autobanen og knipsa bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2006 Nei, det blir feil å legge ut mange bilder en oppdragsgiver har betalt for. Dette lille får holde. Har fått fire forespørsler om jobbing i Gatebil Magazine gjennom denne tråden. Det blir hard konkurranse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2006 Har fått fire forespørsler om jobbing i Gatebil Magazine gjennom denne tråden. Det blir hard konkurranse count me in også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...