#1 Skrevet Mars 27, 2006 har, vært ute å liggi breit i så å si alt som heter sving i dag... F... å moro det er med quattro.... grr, har kjørt opp nesten 700 kroner i bensin... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 Hei arve, gratulerer med ny doning. Så jo fin ut den. Artig med Quattro føre ja, er ut å tester litt selv iblant jeg:) Bor på Heksberg, så må jo bare anbefale Bohus parkeringsplassen. Goood plass. Vet ikke om du vet hvem jeg er men jeg gikk i klassen til Rolf magne på Rælingen. Har vel vært på fest hos deg en gang, sammen med Bjørn fra hekseberg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 stemmer det mats.. du satt på med meg til sesjon du... hehe må møtes en dag å snakke litt bil da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2006 Ja visst f... Stemmer det! Hadde jeg helt glemt: klø : Får ta å møtes en dag vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...