#101 Skrevet September 27, 2006 helt enig her. Enig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 27, 2006 Hvordan gjorde du det med innerskjermen sia stylinga er noe brere en orginalt? Nydeli bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 29, 2006 På bilda er det ikkje montert spacera, men no har eg fått på framme og senka den et par cm bak. mangler bare spacera bak:) Då eg kjøpte stylinga fulgte med nokre remser som blei skjøtt på dei orginale innerskjermane. Bilen er fortsatt til SALGS P.g.a nytt prosjekt! 230.000,- mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 30, 2006 På bilda er det ikkje montert spacera, men no har eg fått på framme og senka den et par cm bak. mangler bare spacera bak:) Då eg kjøpte stylinga fulgte med nokre remser som blei skjøtt på dei orginale innerskjermane. Bilen er fortsatt til SALGS P.g.a nytt prosjekt! 230.000,- mvh oki:)hmm..enda te salg:)kan du send mer info om biln på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 30, 2006 Pm sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 30, 2006 må legge ut dei nye bildene no da? skulle ikkje du ut å ta bilde for eit par veke sia?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 30, 2006 Ja eg va ut å tok noke bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 30, 2006 har fått på spacera framme som dokke sikkert ser, skulle kanskje senka den 1-2 cm til bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 30, 2006 Detta var sykt!! Eneste du burde gjøre er å ta av S4 merke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 30, 2006 Detta var sykt!! Eneste du burde gjøre er å ta av S4 merke.... Emblem trimming har jeg aldri likt så det er jeg enig i. Men bilen er kul, og ja litt mer senking bak og få på spacere så blir helt råtttttt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Oktober 7, 2006 Her er endli noken av interiøret og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Oktober 7, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Oktober 7, 2006 Vakkert Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...