#1 Skrevet Mars 28, 2006 Hvem i HEL**** kom på den idèn at bakruteviskern starter automatisk hvis frontruteviskerene er på når man setter bilen i revers? fikk frysninger av lyden i det den dro all driten frem og tilbake over ruten: eek : Første gang viskerene var i bruk sammen med revers i går: rolleyes Men viktigst av alt.. hvoran kan dette fjernes? hvilken ledning skal jeg klippe: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 dra forhandler og få de til å omprogramere den;) og da kan de også fjerne den hyggelig lyden som kommer over 20 km/t hvis du sitter uten belte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 Hehe, var slik på Golf V leiebilen jeg hadde også. Trodde seriøst jeg ble påkjørt eller noe når jeg satte den i revers med bakrute full av dritt. Jeg innbiller meg at dette ikke slo inn når det var minusgrader. Kan det stemme? Skulle ikke forundre meg om dette gikk an å slå av med VAG-COM =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2006 vag com er fint til sånt ja, men da må man ha den nyeste kabelen tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2006 Denne idèen har de rappet fra Renault Megane Coupè som var "veldig innovativ" med dette i 1998. Det var vel kanskje ikke den smarteste idèen å kopiere for å si det slik.... (Ja jeg tok ut en slik Megane Coupè som leasingbil i -98 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2006 Joda, viskeren går som bare det den uavhengig av temperatur... Fikk fjernet dette på min første gangen jeg oppdaga den elendige funksjon'en der... riper opp ruta om den er full av dritt (selv om klubb-biler alltid er nyvasket ) også brenner du motoren, eller river istykker gummien om viskeren sitter fast pga frost... Var gjort på no-time og fikse med vag-com'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2006 Var slik på audin min også.. Men det har vi fått fikset på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2006 Var slik på audin min også.. Men det har vi fått fikset på Slik vil jeg også ha Hvilken plugg har du der, og hvor fant du den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2006 I fare for å ødelegge tråden til Jan G. Er det noen som kjenner til at bakruteviskeren på Polo 01 modell starter sånn med gjevne mellomrom hvis man kun bruker front viskeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2006 OT: Subaru hadde på en modell automatisk innkobling av 4WD når vindusviskeren var på. Fordi det kan være glatt når det regner...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 28, 2006 Slik vil jeg også ha Hvilken plugg har du der, og hvor fant du den? Kjøpte den på biltema. Var chrome før jeg lakkerte den. De selger slike på mange bensinstasjoner også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 28, 2006 Den funksjonen oppdaget jeg også igår! Den skal elimineres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 5, 2006 Kan man få dem på Vw til å fjerne at vindusviskeren bak starter automatisk, når man setter bilen i revers? Liker nemmelig ikke tanken på å ripe opp hele ruta, ved rygging. Ser at noen sier man kan bruke vag com, men hva er det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2006 Kan man få dem på Vw til å fjerne at vindusviskeren bak starter automatisk, når man setter bilen i revers?Liker nemmelig ikke tanken på å ripe opp hele ruta, ved rygging. Ser at noen sier man kan bruke vag com, men hva er det da? hei du velkommen inn på forumet. ja det kan Vw verksted gjøre for deg når du har bilen på verkstedbesøk. VAG COM er et diagnoseverktøy til bilen din som du kan kjøpe på http://www.ross-tech.com . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...