#1 Skrevet Mars 28, 2006 Har problemer med co`n før EU kontroll. Hvordan stiller man denne på en jetta med monojetronic? Litt om bilen: Det er en 89 mod reg i 88, 1,8 GL med monojetronic. Henger vel en liten katalysator under bilen også. Målte Co'n i dag tidlig, den ligger og vaker rundt 7 (+) og skal være under 3,5…. Hva gjør jeg for å få den ned på et akseptabelt nivå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 Du kan jo begynne med lambda sensor og den blå vanntemp sensoren. Vanntemp sensoren skal ha en motstand på 200-300 ohm kald og 2000-3000 varm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 hvordan sjekker jeg lambda? Jeg er helt grønn på dette og spør egentlig for en kamerat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2006 ta ut lambda og start bilen... er bilen helt rusk da.. så er den i orden... men forandrer den ikke flyten, så er den defekt.. er ikke så mye å stille på med detta monojet greia egentlig.. det meste er styrt av sensorer osv.. blå temp sensor kan være årsak til høy co 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2006 Og hvor sitter denne lambdasonden jeg hører så mye om? He he.. Har ikke slike moderne ting på mine biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2006 sitter bak på eksosmanifolden... går 1 stk ledning ned til den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2006 Takker! Skal videresende svarene jeg har fått her så blir det nok bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...