Anbefalte innlegg

fikk fikset et par bilder av passaten i påsken..... Så jeg legger ved noen bilder

11.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

fikk fikset et par bilder av passaten i påsken..... Så jeg legger ved noen bilder

Litt offtopic men, ved å ha skiltet ditt så langt nede og foran nedre luftinntak, er det særlig gunstig?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et til (jeg synes dette ble penest)

61.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må bare få somlet meg til å skaffe et minde skilt.... noen som har noen tips????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må bare få somlet meg til å skaffe et minde skilt.... noen som har noen tips????

Prøv å stikke innom skiltbua bak biltilsynet på Risløkka i Oslo. De fikser sånt for en billig penge;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør Keko om hvor lenge det holder!! Ha med politiradio om du kjører med små skilt på sørlandet ivertfall! Jeg regner med du får vanlig str på skiltet på fangeren tilslutt jeg, setter en tier på det ;)

Fin bil, men stemmer for emblemfri grill i bilens farge, som det er nevnt en annen vei her inne. Syntes personlig det ser litt nakent ut!

Men, smaken er delt i flere deler enn baken da, for all del!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange AM-CARS i Oslo som kjører med små skilt foran.... har ikke hørt noe problem ang det her i Osloområdet i hvertfall...: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det går greit at jeg legger inn noen påske bilder også, alle bilder tatt i ca 1000meters høyde

106_0650.sized.jpg

106_0651.sized.jpg

106_0660.sized.jpg

106_0686.sized.jpg

106_0662.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut et påskebilde som ble tatt ikveld..

Ikke så mye snø og påske på bildet kanskje.

Men ble da tatt i påsken :D

ps01.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger jo ikke være snø..... bare en fin annleding til å få igjen tatt noen bilder... (får aldri nok av bil bilder) fikk også en klage på at jeg tok alle bildene mine på en statoil stasjon, så jeg tenkt jeg skulle gjøre noe nytt...... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Besto påsken av å se på bilen?

Det er noe galt med skiltet ditt......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Mange AM-CARS i Oslo som kjører med små skilt foran.... har ikke hørt noe problem ang det her i Osloområdet i hvertfall...: vinke :

De har det skrevet inn i vognkortet og godkjent.... lager du opp et 3.de skilt til bilen din kan du faktisk i værste fall straffes med dokumentforfalskning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg satt på nytt skilt i går.... lite.... passerte to politibiler og ingenting skjedde. ser ikke så værst ut heller.... kan poste noen bilder når jeg får bluetooth til pcen fra den nye telefon (6600)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Spør Keko om hvor lenge det holder!! Ha med politiradio om du kjører med små skilt på sørlandet ivertfall! Jeg regner med du får vanlig str på skiltet på fangeren tilslutt jeg, setter en tier på det ;)

Fin bil, men stemmer for emblemfri grill i bilens farge, som det er nevnt en annen vei her inne. Syntes personlig det ser litt nakent ut!

Men, smaken er delt i flere deler enn baken da, for all del!! :)

Ja,det er helt sant. Hadde små skilt på bilen foran. Fikk bestilt dem gjennom en reklamebyrå.Ble anmeldt av en person for å kjøre med "hjemmelagte" skilt. Det likte ikke Onkel Blå. Måtte sette på orginale skilt. Snakket med politiet senere om det og fikk klar beskjed: Hvis skiltene er ikke godkjent og levert av biltilsynet, så kan du bli siktet for forfalskning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan han jo heller glede seg til første møte med en "dårlig dag" snut da :D :D :D:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

misunnelige ;)

Men, hvordan er det med å få laget "originale" skilt til utstilling etc? Noen som har tips & steder? Er kanskje enklere med plastskilt men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale små skilt fåes i skiltbua bak biltilsynet på Risløkka i Oslo. Dette er samme firma som leverer skilt til ALLE biler i Osloområdet. Jeg var der for å få "nye" type skilt til min bil. Du kan be om hvilken tekst som helst, iallefall iflg. ha som sto der da jeg var der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså, jeg tenkte bare på å få laget noen med AUDI på e.l. til å slenge på når man er rundtomkring på treff etc.... Dvs normal størrelse (som vel er 46*11cm på min med gamle skilter)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Orginale små skilt fåes i skiltbua bak biltilsynet på Risløkka i Oslo. Dette er samme firma som leverer skilt til ALLE biler i Osloområdet. Jeg var der for å få "nye" type skilt til min bil. Du kan be om hvilken tekst som helst, iallefall iflg. ha som sto der da jeg var der.

Du har skiltlaging på VARBAS og skiltfabrikken som ligger ett palestinsk steinkast unna så skiltbua lager nok ikke til alle...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e no itj misunli nei!!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg satt på nytt skilt i går.... lite.... passerte to politibiler og ingenting skjedde. ser ikke så værst ut heller.... kan poste noen bilder når jeg får bluetooth til pcen fra den nye telefon (6600)

Bestillte du i Skiltbua på Risløkka?

Trodde det var tilnærmet umulig jeg å få bestillt slike. Sa du noe spesielt? :D

Vurderer lite skilt foran på "Pålå´n" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjenner en kar som gjør det for meg. jeg betaler 300 kroner.

Opprinnelig postet av Thomas Sandberg

Bestillte du på Skiltbua på Risløkka?

Trodde det var tilnærmet umulig jeg å få bestillt slike. Sa du noe spesielt? :D

Vurderer lite skilt foran på "Pålå´n" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjenner en kar som gjør det for meg. jeg betaler 300 kroner.

"Hvem er denne karen med sekk og lue på?" :D

Da stemmer det at man ikke får bestillt ett lite bare ved å "steppe" opp i Skiltbua...:(

Men hvis jeg vil ha skilt med tekst på (for utsilling) så får man vel bestillt eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får lagd skilt med tekst og med vanlig nummer på..... de små skiltene blir lagd ut ifra skilt vanlig plater med refleks..... de ser helt orginale ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.