#1 Skrevet Mars 28, 2006 Lurer på om der går an å bruke de samme boltene som jeg har på mine 15" VW stålfelger til mine nye 18" OZ felger? Kjøpte de brukt og fikk ikke med boltene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 Jeg bruker orginalboltene på mine oz, men kommer jo ann på kor mye du klare å skru dem inn da. Men bruker ikke orginal hulla da så spørs om det har noe med saken å gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 Det pleier vel å være en annen kon på skruene på stålfelg i forhold til aluminiumsfelger, så tror ikke jeg ville satsa på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2006 er rundcone på stål VAG felger og 60 grader cone på oz og det meste annet,så det er ikke å anbefale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...