Prisen for 120k service + registerreimskift....1,8T

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært oppe på bil & maskin og bestilt 120k service på bilen + registerreimskift... Prisen ble 11500kroner ++.. : bh :

Det må jo gjøres, og jeg var fristet til å gå på annet veksted, men får holde meg til merkeversted en så lenge..

Men hva synes folket her inne om prisen?? Har hørt på et annet verksted, men der var det bare snakk om å spare noen hundrelapper..

Er en Passat 1,8T..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reg reima er jo endel jobb å bytte da..så den koster litt med arbeid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte omtrent det samme på 120k service med skifte av reg.reim og bremseveske på min A3 1,8 uten turbo.. Er vel det det koster på merkeverksted tror jeg.. Men får du time på merkeverksted i Sverige er det penger å spare : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, etter det jeg har fått med meg må de jo ta av fronten på bilen når de skifter reima.. Men synes likevel det er litt for mye penger... tror det var slik at servicen kostet 4500, å registerreimskiftet 6800... så var det noe bensinrens i tillegg..

Skulle gjerne reist til sverige på service hadde det ikke vært for at det er så langt å kjøre.. : dum : Tror nesten det er lettere å ta ferjen over til danmark og ned til tyskland da : rolleyes

Noen som vet hvor mye jeg kan få igjen på rabatter på delene pga medlemskapet i klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok service + reg.reim+ vannp. på en audi a4 1.8t i fjor høst på verkstedet her i bygda.

mener å huske det kom på 8000-8500.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok samme på min a3 for litt siden: reg. reim, med hjul, noe kile greier å strammere, vannpumpe, reima til ac dynamo. plugger, bremseveske. å eu kontroll ble akkurat 10 000.

 

men husker de sa at de tok litt mer hvis motoren var andre veien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.