#1 Skrevet Mars 28, 2006 Holder på og skifte olje på haldexen på min tt og skal til å fylle på igjen da jeg ser at det er 3 umbrako skruer og velge i. Hvilken er det? de ligger rett over hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 Fant det ut.. Oljen skal inn samme veg som den kom ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 Oljen skal renne ut av hullet (se pil) når du fyller fra bunnpluggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2006 Hmm.. Jeg åpnet ikke den når jeg fylte på ny olje. HAr det noe å si ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2006 Du skal fylle fra nederste hullet til det renner ut i øverste hullet, først da er det riktig mengde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2009 gammel tråd men har akkurat fylt olje! å lurer på om det går mer enn 1 tube ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2009 litt under 1 tube om ikke jeg husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2009 fikk litt noia i går og trodde det var for lite. men fant ut at det var ett annet nivåhull, enn den store 17mm umbraco pluggen. så det ordnet seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...