#1 Skrevet Mars 28, 2006 Noen som vet hvor forsinkelsen til innerlyset sitter på denne bilen? Lyset fungerer når bryteren på lampen betjenes manuelt men ikke når dørene åpnes eller nøkkelen tas ut og vi regner med det er denne som er årsaken. Finner den ikke i albumet men det er nok fordi jeg ikke kan lete på rett plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2006 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2006 Mener å huske at den sitter på relepanelet under rattet. Siden det er 91-modell, er det type 44 eller C4? På type 44 er jeg nesten sikker på at den sitter der, på C4 litt mer usikker. Ser ut som et vanlig enkelt-rele om det er samme type som på en 90-modell 200 20v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2006 Mener å huske at den sitter på relepanelet under rattet. Siden det er 91-modell, er det type 44 eller C4? På type 44 er jeg nesten sikker på at den sitter der, på C4 litt mer usikker. Ser ut som et vanlig enkelt-rele om det er samme type som på en 90-modell 200 20v. Tja...er ikke så stødig på disse modellene men tipper på type 44... Vi sjekker, tusen takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2006 Regner med at det er bilen til fetteren din du prater om? Den er en T44 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...