Problem m/bensintilførsel Golf I

Anbefalte innlegg

Fikk ikke startet ista, og la merke til at bensinfilteret var tomt (se bilde). Kan det være bensinpumpa det er noe galt med? Er ikke så ram på å mekke bil, men det ser ut til at det er to pumper. Først kommer det bensin til filteret, går til det første (correct me if I'm wrong) og så til det andre, der det går en returslange og en inn i forgasseren.

 

Kan det være bensinpumpa/ene det er noe galt med? Eller hva kan ellers være galt?

DSC00090.jpg

DSC00088.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er den andre "tingen" jeg tror er en pumpe nr. 2. Fra denne går det to slanger, en inn i forgasseren og en returslange.

DSC00089.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

 

For å teste om det er pumpene, kan jeg da prøve å helle litt bensin ned i forgasseren og se om det fyrer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard problem på Golf 1 er at påfyllingrøret ruster, og da kommer det masse møkk i tanken... Jeg tipper at det er møkk som har blokkert bensinrøret, som er helt vanlig på Golf 1... Ta en blåsepistol og blås bensinen fra filteret bak i tanken og forsøk å starte igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal prøves :) Takker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.