#1 Skrevet Mars 28, 2006 Leste i bladet fra turen noen hadde til evje. Så besøkte de dekkomsettningen, og da lurte jeg på om det var noen greie felger der..? noen som var der?? Gamle felger kan bli som nye med pussing og ny lakk.. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 Vell... Nå var ikke jeg den som saumfarte lageret med brukte felger, går ut ifra at det var det du tenkte på? Brukte felger? Jeg tok en runde der inne å kikket og det var jo en del felger der inne. Men tror ikke det var så mange felger med noe særlig size på!? Rett meg om jeg husker feil, folkens. Tror ikke det skal være noe problem om du tar turen oppover å spørre om du kan få ta en titt. Men du snakker bare med de. Det er utrolig hyggelige folk som jobber der og hjelper deg gjerne. Det er ihvertfall min erfaring. Husk å si ifra at du er fra VACN. Vi har avtaler med de, men det gjelder vell hovedsaklig bare vinterdekk om jeg ikke husker helt feil, men han ordner en veldig god pris uansett om det er sommerdekke eller ikke. Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...