#1 Skrevet Mars 28, 2006 Som topic sier,er det noen som har gode/dårlige erfaringer med senkeskåler? Og noen som vet om golf 4 senkeskåler passer til Octavia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 Min erfaring er at jeg ikke merket forskjell i det hele tatt... Vet ikke om de passer over fra octavia og golf, men skulle ikke forundre meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 Hehe,såpass....så du merker ikke forksjell høydemessig? Skulle så absolutt hatt min litt ned foran: klø : Mener at de vil passe på Octavian,men er ikke 100% sikker så hadde vert greit om noen visste? Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2006 Kan nok godt hende det ikke hjalp noe på min, det er ca 4 år siden jeg drev med det.. Tror det var fra bonrath jeg hadde... Men det ble justerbart senkesett for å si det sånn.. Om den ble lavere, så merket ikke jeg det iallefall.. da var det snakk om millimeter i såfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2006 Rundt 15mm senker dem som oftest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2006 Hehe,ja har vurdert justerbart også...skal ikke forundre meg om jeg ender opp med det: rolleyes Ja,har hørt det er rundt 15mm de senker og det er i mitt tilfelle nok heldigvis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...