#1 Skrevet Mars 28, 2006 Lurer på om de Replica felgpakkene til Shariff kommer til å være like billige som de er nå utover sommeren oxo? Dvs 19" for 9950kr inkl dekk? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 Ring og spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2006 Han setter ALDRI opp prisen, KUN ned. Han har nok ikke så mye å gå på, vis ikke kunne det være at de faktisk ble billigere utover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2006 Hehe,ok. Skal innom han denne uken og høre. Takker for svarene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2006 Men jeg lurer på en ting til,er de A8 felgene han selger polerte og sort lakkerte inni "ekene"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2006 De er i allefall lakkerte inne i eikene. Jeg kjøpte mine hos han i fjor. Ser altså slik ut; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2006 Ok,du har kjøpt hos han ja,da er det greit. Var slike jeg tenkte på. Nyydelige hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2006 Ja flotte di felgene der.. noe jeg lurer på er hvordan ser man forskjell på di orginale A8 felgene og replica. eller er det ikke noe forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2006 Ja flotte di felgene der.. noe jeg lurer på er hvordan ser man forskjell på di orginale A8 felgene og replica. eller er det ikke noe forskjell? på A8 replica felgene jeg hadde på Touranen i fjor stod det på innsiden av felgen at det var en kopi og ikke ekte Audi felg. det samme med Rs4 replica felgene jeg hadde på A3`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2006 De er i allefall lakkerte inne i eikene. Jeg kjøpte mine hos han i fjor. Ser altså slik ut; Har den svarte lakken flaset av??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2006 A8 felgene er sjefe Skal inn å handle slike i 19" selv. Er det noen som vet om Sharif har fått inn felgene? Tenkte meg en tur dit i påsken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2006 noe jeg lurer på er hvordan ser man forskjell på di orginale A8 felgene og replica. eller er det ikke noe forskjell? Originale felger har alltid Audi/VW-logo (evt. Votex-logo) og delenummer støpt inn i felgen, enten ved bolthullene eller på baksiden av eikene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 1, 2006 Har den svarte lakken flaset av??? Kan vel ikke ha gjort det,da skal IKKE jeg ha slike hjul i så fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2006 Har den svarte lakken flaset av??? Ser slik ut ja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 2, 2006 Det var synd med at di mister det svarte... men hjelper det å vokse/polere felgene og være kjempenøye med å holde di rene da??? Har veldig lyst 19 men drømmer om 20" Isåfall Thovald så kunne vi ha tatt en tur sammen til Sharif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 2, 2006 er vel ikkje flassa. er vel sand å dritt som leger seg der,, er vertfal sånn på mine hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 2, 2006 er vel ikkje flassa. er vel sand å dritt som leger seg der,, er vertfal sånn på mine hjul syns og det ser ut som sand som ligger dær ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 2, 2006 Håper flere sier at det kun er sand som legger seg på der, for da blir det slike felger på meg hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 2, 2006 Har den svarte lakken flaset av??? Ikke noe flassing nei! Like fine som nye! Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 3, 2006 Ikke noe flassing nei! Like fine som nye! Chr Hvor lenge har du hatt di felgene Christian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...