#1 Skrevet Mars 28, 2006 Monterte ABT leppe på Touranen i dag. Trenger forslag til annen styling (ikke for gromt) Noen som har forslag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2006 utrolig pent. jeg ville gått for fullt kit fra ABT jeg da. ettersom du alt har fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2006 Takk! Er det noe rabatter å hente noe sted på ABT styling? Kjøpte fronten her på forumet av Kim Olsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2006 Veldig pent! Ville nok gått for ABT stylingen jeg oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2006 Jeg ville i alle fall fått på hekspoileren fra ABT.. dden står høyt opp på min egen ønskeliste. Monterte ABT leppe på Touranen i dag. Trenger forslag til annen styling (ikke for gromt) Noen som har forslag??? [ATTACH]36808[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...