#1 Skrevet Mars 29, 2006 Tenkte vi kansje kunne ha en tråd om wallpapers som vi lager selv? Her er et som jeg klattet sammen, ikke så bra da. Må lære meg Photoshop.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2006 Her er den jeg bruker på jobben.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2006 Denne er på Laptopen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2006 Bruker denne jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2006 Clean! 1280x1024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2006 Ingen som kan lagen en bakgrunn som er svart og med Audi Quattro med gammle skrifta ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2006 Her er den jeg bruke på den stasjonære..... Peneste bilen EVER!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2006 Måtte bare ha denne. Ikke laget selv, men kan det bli bedre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2006 Ingen som kan lagen en bakgrunn som er svart og med Audi Quattro med gammle skrifta ? Klattet isammen en jeg. Trenger en del trening før jeg får dette til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2006 Hvorfor ikke gjøre det enkelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...