"RS2" (linse) lykter på typ89!!

Anbefalte innlegg

Skal få på et par slike og lurer på om noen har sett en grill til typ89 tilpasset dette? Hadde egentlig ikke tenkt å bytte til B4 panser for å tette sprekken som kommer mellom grill og lykter.

Noen som har sett noe slikt noen gang???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få på et par slike og lurer på om noen har sett en grill til typ89 tilpasset dette? Hadde egentlig ikke tenkt å bytte til B4 panser for å tette sprekken som kommer mellom grill og lykter.

Noen som har sett noe slikt noen gang???

Har jeg aldri hørt om i hvert fall. Du får egenprodusere noe i netting? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å ha sett en hvit 90 turbo quattro her på forumet.....

med rs2 lykter på 89 front..........var faktisk ganske tøft:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AHA........viste jeg hadde bilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet/har sett det går ann å få tak i noe plastik som gjøre at B3 panser blir til B4 look. Men har ikke peil på hvor man for tak i slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du ikke får det til, så har du en kjøper på lyktene : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvite der så jo bra ut på avstand, hvis noen kan hinte om eier eller hva som er gjort er det helt konge..

Kan jo mekke til noe selv, men redd det blir litt hobby da..

Stemmer at man får en slik plastikkdings som "liksom" lager snutefront på en typ89, men det vil jeg ikke ha:p

Selge lyktene:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på avstand ja ;)

ser helt greit ut så lenge man ikke studerer nøye.. og går sikkert ann å få relativt bra om man er litt ekstra flink med hendene : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med en ekstra grill fra hoggeren så kan du forlenge den du har på bilen for å matche lyktene, fremgangsmåten blir på samme måten som når man lager en badgeless grill til en VW, kutte og lime...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som eier den hvite???

Stemmer som du sier Per, men vil nok ikke fungere så bra siden enden på lyktene inn mot grillen er mye mer skrå enn standard typ89 lykter. Men klart, går jo ann å modde til... Vil ikke ha en "hobby" grill..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste eier som jeg vet i klubben var Kenth Håvard Juliussen...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmmmm, må sjekkes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var han Autodb karen ja, preiket med han... Grillen er hjemmemekket, hadde ikke noen bilder.. Bilen selges for 100 lapper ferdig fikset til info..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at det er forskjellig vinkel på lyktene og grillen. Jeg tenkte ikke å skjøte lengden på midten, men på endene, ta en og en rad på grillen og lime/sveise sammen på enden for å forlenge den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må jo evt. bli løsningen... Bare det blir PENT....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.