#1 Skrevet Mars 30, 2006 Hei Har en a3 2004 8p mod, og jeg har fundert på om rs6 felgene passer til a3.. Noen som har peiling på dette? Takker for alle svar:) Hilsen Jens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2006 Har sett en del med RS6 felg på samme type a3 som deg,. så det skulle vel gå greit tror jeg Ser bra ut oxo! Her er et bilde av en A3 i klubben. John Nugyen sin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2006 wuhu min bil jo!! Alltid koselig når noen nevner bilen min.. Bare få henten stylinga før påske så blir det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2006 Ja men det der er jo ikke en A3 8p!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2006 Men her har du en 8P.. Syns et er fint Gå for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...