Telemark: Ang. Lokale på Elite Auto

Anbefalte innlegg

Tok en telefon til Ole Jakob på Elite Auto i dag.

Grunnen til at det har tatt litt tid, er pga snekker arbeid.

Men skal nå være klart...

Jeg skal ta turen oppom der til neste torsdag og snakke litt med han, og prøve å ta noen bilder av lokalet.

Lokalet vil også bli brukt av dem som spiserom..

Så over til oss igjen.

Lokale er jo tomt?!?!

Noe vi bør gjøre noe med. Om folk er villige til å få ett flott lokale som vi får bruke til klubbtreff, filmkvelder osv, hadde det vært fint om dere ville spytte inn noen kroner.

Slik at vi kan få handlet inn noen sofaer, bord osv av det vi trenger og finner ut at vi mangler.

Mere info kommer senere.

Åpen for spørsmål om folk vil poste inlegg her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å reise litt rundt og se om det er noen butikker som har lyst til å sponse litt da?? Møbelforetninger og sånn kanskje?? hehe, går jo ann å prøve ihvertfall.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo hende det er endel som har slektninger osv som skal gi fra seg noen møbler de ikke trenger. Ofte blir folk bare glade for å bli kvitt slikt hvis noen kommer å hente det, i steden for at de må frakte det på søppeldynga eller til loppemarked selv.

Ting MÅ jo ikke koste så mye... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møbler kan jo man få veldig billig\gratis brukt, ikke nødvendig å kjøpe nytt.

Edit : enig med Kjetil B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hadde ikke tanker om nye møbler nei. Er som det blir sagt. Om noen vet om noen som skal kvitte seg med møbler av noe slag. Skulle vi ikke finne noe, så er det nok ikke noe problem å kikke i avisa.

Og det er ikke snakk om kjempesum dere må ut med om dere vil være med å få ett bra lokale, bare en liten sum, slik at vi får handlet inn det nødvendige som vi trenger.

Fint om kanskje noen har en gammel TV som ikke er helt i stand ellerno, dette kan sikkert fikses.. Christian? :)

DVD spiller kanskje...koster ikke allverdens.. Gammel forsterker og høytalere. osv osv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir knall dere ...alle bør dra hjem til foreldrene å hinte frem på at de burdte bytte ut den gammle sofaen med en nyere modell;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole Jakob heter ikke Ole Jørgen, og firmaet heter Elite Auto. Har du avtalt noe med Ole Jakob om maling og slikt? Kan vi arrangere en dugnadskveld når vi vil?

Dette blir bra!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg spørre om hvor auto elite er eller? høres jo litt artig ut med klubblokale!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg spørre om hvor auto elite er eller? høres jo litt artig ut med klubblokale!

Firma heter Elite Auto, og ligger rett over plassen for Hansen og simonsen på Kjørbekk i Skien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for feil utalelse av både firmanavn og personnavn.

Jeg skal møte han til Torsdag, da skal jeg ta en kikk på lokalet og prate litt med han.

Så da regner jeg med at det kommer til å bli en/ et par dugnadskvelder April engang.

Og en ting til: Si ifra om dere kommer over ting vi kan ha i lokalet, vet ikke akkurat hvor stort det er, men Ole JAKOB sa at det var ganske stort..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å snakket med Ole Jakob på Elite Auto idag, fikk også tatt noen bilder!

Fikk en fin gjennomgang på verkstedet hans osv.

Kommer sikkert et spørsmål fra dere om bruk av verkstedet på kveldstid. Og Heine har sikkert sagt dette før. Vi får ikke lov å bruke verkstedet, grunnen er at ting kan bli borte, ødelagt osv. Så litt kjedli om slikt skulle skje iogmed at han har den jobben som levebrød.

Fargen på rommet blir hvit/beige.

Maling, maskeringstape, koster og alt vi trenger skal han handle inn uka etter påske. Skal ringe han til tirsdag etter påske og da håpet han på svar på når vi kan en dugnad der med maling av lokalet.

Rommet er ca. 40mm2.

Etter veggene er malt, vil lokale se veldig tomt ut. Har dere noen bra Audi/VW plakater o.l så er de hjertelig velkomne opp på veggen!

Synes også at vi må få til ett bilde av alle bilene i telemark lokallag med medlemmene som vi kan ha på rommet også!!

ANDRE TING:

Sagt før, men trenger noe til en sittegruppe, sofaer og bord, tv, dvd? Slike ting kan vi få for en billig penge, om ikke gratis. Finnes jo folk her som kan rep. tv osv.

Og hva mener dere om å legge ut noen kroner hver for å få ett bra sted å være, kanskje en 100lapp eller 2.. dette ville være til god hjelp. da kan vi eventuelt kjøpe inn sofaer og ting vi trenger der.

På rommet er det også lite kjøkken som vi også får lov til å bruke etter som jeg forsto.

Og her kommer bildene.

IMG_6260.jpg

IMG_6259.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo snasen ut da ! bare å si fra når denne dugnaden blir til, så håper jeg at jeg kan stille opp.

Nice detta Jalla !

Pasadalen har jo stadig noen gamle møbler i egen konteiner, så kunne jo reist dit og evt. henta da. men må være tidlig ute, våre nye landsmen er å henter en del der vet jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om de gamle audiringene som hang på fasaden på skien bil... DEt kunne jo blitt tøft på veggen der: rolleyes

(Ikke de Heine har over senga): haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

petter, få gjerne tak i noe slikt! Jeg tenkte å ta meg en tur på Grenland auto å høre om de hadde noe stæsh som vi kunne få til dekorasjon. Så får håpe de har noe. Kanskje Heine kan sjekke litt på skien bil? Siden du jobber der ;)

Men folkens, vær på utkikk etter sofaer o.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo strålende ut Jalla...slenger gjerne inn en femmer jeg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.