#1 Skrevet Mars 30, 2006 Unektelig mye rått på veiene der nede.. http://www.metacafe.com/watch/95153/wonderful_cars_from_uae/ Mvh Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2006 Ja takk til den helpolerte S8`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2006 Den er strippa for paint også er selve aluminiumen polert opp...eller noe har har jeg hørt...uansett syykt digg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2006 Den er strippa for paint også er selve aluminiumen polert opp...eller noe har har jeg hørt...uansett syykt digg stemmer stemmer! sto noe om det i vi menn.. eller no sånt. en mangemillionær der nede som hadde fått det gjort av audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2006 Hadde bilder rundt hele bilen jeg...skal se etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2006 Shiny.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2006 Småblank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2006 tenk for et slit det er å polere den bilen! alt vises jo på den bilen! det minste fingeravtrykk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2006 Den rosa Mercedesen på slutten av filmen var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2006 Kan man kjøre spoileren på GT'n opp og ned som man vil? Trodde den fulgte hastigheten på bilen jeg. Jo fortere du kjører jo høyere går den. Men på ett par bilder der sto jo bilen(e) parkert med spoileren i hevet tillstand? Og hva er så spes med rang roveren da? Siden det er så mange bilder av de der. 4 kanta boks bare jo. Stygg overpriset bil bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2006 Trur ikkje eg hadde takka nei til noen av bilene på filmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2006 Må vel være et stort marked for å bli en sånn personlig bilmekeniker for en oljesjeik vel. Var absolut noen av garsjene som så brukbare ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...