Biler i de Arabiske Emirater

Anbefalte innlegg

Ja takk til den helpolerte S8`en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er strippa for paint også er selve aluminiumen polert opp...eller noe har har jeg hørt...uansett syykt digg : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er strippa for paint også er selve aluminiumen polert opp...eller noe har har jeg hørt...uansett syykt digg : smil :

stemmer stemmer! sto noe om det i vi menn.. eller no sånt. en mangemillionær der nede som hadde fått det gjort av audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilder rundt hele bilen jeg...skal se etter..: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenk for et slit det er å polere den bilen! alt vises jo på den bilen! det minste fingeravtrykk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rosa Mercedesen på slutten av filmen var : grønn :: fis :: do :: nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man kjøre spoileren på GT'n opp og ned som man vil? Trodde den fulgte hastigheten på bilen jeg. Jo fortere du kjører jo høyere går den. Men på ett par bilder der sto jo bilen(e) parkert med spoileren i hevet tillstand? Og hva er så spes med rang roveren da? Siden det er så mange bilder av de der. 4 kanta boks bare jo. Stygg overpriset bil bare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur ikkje eg hadde takka nei til noen av bilene på filmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel være et stort marked for å bli en sånn personlig bilmekeniker for en oljesjeik vel. Var absolut noen av garsjene som så brukbare ut :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.