#1 Skrevet Mars 30, 2006 Har nettopp fått montert nye fjærer fremme på golfen. Når jeg tok av den ene bakre demperen så fikk jeg ikke av den store gummimansjetten som står opp under hjulbuen, (selve demperen er av) er jo den runde "dingsen" i midten jeg ikke får skrudd opp fordi at den er helt rund. Er det noe spesiellet verktøy til denne? Eventuellt noen tips? Kanskje skrevet litt rotete men håper det er forståelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2006 Legger ved ett veldi bra bilde som jeg laget selv: rolleyes kanskje litt merforståelig da.. edit* fjernet bildet, stort og irriterende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2006 kanskje det er litt enklere å forklare med denne tegningen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2006 Det gjorde det:) er den som er nr 8 jeg ikke vet hvordan jeg skal få av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2006 Sitter i utgangspunktet bare trykket nedpå stanga til demperen, men ruster litt/eller veldig fast etter tid. Prøv å vri den med tang, mens du får holdt igjen stanga på demperen. Evt. kan du skru to muttere mot hverandre/låses til hverandre på gjengepartiet og holde igjen med fastnøkkel. Skal demperen skiftes kan du jo bruke tang rett på stanga en plass du kommer til. Litt forsiktig bør du uansett være så du ikke knekker stanga. Pøse på med rustløser kanskje? Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2006 Sitter i utgangspunktet bare trykket nedpå stanga til demperen, men ruster litt/eller veldig fast etter tid. Prøv å vri den med tang, mens du får holdt igjen stanga på demperen. Evt. kan du skru to muttere mot hverandre/låses til hverandre på gjengepartiet og holde igjen med fastnøkkel. Skal demperen skiftes kan du jo bruke tang rett på stanga en plass du kommer til. Litt forsiktig bør du uansett være så du ikke knekker stanga. Pøse på med rustløser kanskje? Lykke til Ja, skal prøve dette her jeg, takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2006 Hvordan er det med den som er merket som nr 21 da? klarer ikke se at den er utformet som en U men mer som en komplett runding. Er det bare å slå den av eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2006 Denne er antakelig også bare rustet fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...