#1 Skrevet Mars 30, 2006 jeg har en audi s4 93mod, lurer på hvilke modeller som har samme braketter til bremsekalipere som meg (bakbrems/glidepinne) frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 Ingen som kan hjelpe, den braketten koster 1500kr + moms på møller og det betaler keg ikke for en beta som egentlig ikke kan gå istykker. Vet den er samme fra 200tq, men hvem andre? akte`n min er ikke helt oppe og går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 Hvor store skiver har du bak der? Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2006 Vet ikke hvor store de er, men er i allefall ventilerte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2006 Er sikkert 269x20 mm. Jeg har 2 caliperholdere som er til den skiva, til salgs:) Kommer fra en A8 1999 mod. Kan glassblåses hvis ønskelig:) Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...