Anbefalte innlegg

Har sett flere 2'ere med utsparing for skilt i bakfangeren, sånn som den på bildet..lurer på om noen vet om man får kjøpt slike, fant bl.a en på mh-styling.se .. Der har de i allefall avbildet en slik, men om utsparinga er på den man får kjøpt er jo et spørsmål..

 

Vurderte å bare lage slik selv, men fangeren min er for tynn, så blir bare et hull tror jeg.. :P

 

g2_1901doc_3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autospar selger noe lignende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker du på 90'-settet de har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at de har fjerna den fra shoppen... men de hadde en fanger som ligna litt på 90 fangeren, men hadde utsparring til skilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at de har fjerna den fra shoppen... men de hadde en fanger som ligna litt på 90 fangeren, men hadde utsparring til skilt

 

ok..ja nå er det jo kun 90' settet som ligger der..og det er det jeg har på bilen nå..ringte dit å spurte, men de mente det var godt ut av prod. Ikke den servicen og kunnskapen jeg er vant til derifra, men men.. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble forresten usikker nå..fant sånn fanger som jeg tenkte på i utg. punktet og cupdiffuser på streetdesign.no..

 

noen som har handlet derifra? Eller har sånn fanger/diffuser.? Evt. meninger om utseende på den.? : smil :

 

 

1397_bigmain.jpg

 

1398_bigmain.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.