#1 Skrevet Mars 31, 2006 Kupeviften i bilen min går bare på hakk 4, dvs "full-fart". Har byttet hele panelet med bryteren, og det hjalp ikke. Noen ideer og forslag om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 Kupeviften i bilen min går bare på hakk 4, dvs "full-fart". Har byttet hele panelet med bryteren, og det hjalp ikke. Noen ideer og forslag om hva det kan være? Dette er ett kjendt problem. Det er formotstanden som sitter på vifta som er problemet og må skiftes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 Ok. Har hørt noe om det jeg også. Noen som har gjort dette før? Beskriv gjerne, isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2006 Er ikke helt sikker på hvordan det er på 90'en, men de fleste bilene er det enkelt å greit, går bare inn ved hanskerommet. Sitter da på vifta med en skrue eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2006 Flott, da får jeg sjekke litt etterpå. Hadde vært greit å få ordnet den, så jeg slipper å kjøre med null vifte eller full vifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2006 Det er som heine sier. Skru ned hanskerommet så kommer du til den. Sitter med 2 skruer og er koblet til med en ledningskontakt i selve viftehuset. Ny del koster rundt 350,- hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2006 Finnes plenty tråder om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...