#1 Skrevet Mars 31, 2006 A90quattro med 3B motor, 100q kasse. Speedometer virker ikke etter at forrige eier byttet kasse. Hva må sjekkes? Er det mest sannsynlig at det er bryter/giver på kassa som har tatt kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 Vært greit å vite hvilken audi 90 du har! Vist det er en type 85, så har jo disse vaier opp till speedometeret. Det kan jo være den som er gåen. Vist du har en nyere 90, altså en B3. Da er speedometret med elektisk giver, og da kan det jo være så enkelt som at en ledning er falt av, eller glemt og satt på etter bytte. Men selvfølgeli kan det være noe kluss med giveren på den nye kassa. Da er det bare å ta givern fra den gamle kassa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 Er en B3 ja... Da får vi sjekke opp i det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2006 Det har vel kanskje blitt prøvd allerede, men hvis ikke, ta ut føleren og bare tørk av den.. Kan fort bli litt metallspon og drit på den som kan gi litt problemer. Er jo verdt et forsøk iallefall og tar toppen 15min å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2006 Kjenner jeg min flaks rett er det sikkert noe inne i kassa som har tatt kvelden Men ja, det er en typ 89 (B3) vi snakker om her. Er det noen som har vært borti at det kan være feil med selve instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2006 Hvem med B3 har IKKE vært borti intrumentfeil er vel bedre å spørre om Neida, men det er jo ikke noe engangstilfelle at det er intrumentfeil på B3 ( eller andre fra samme årgang for den saks skyld ).. Du er kjent med den typen flaks du også ja? hehe... Sjekk kontaktene bak på instrumentet ditt om de sitter som de skal og eller da kontakten/føleren som nevnt tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...