#1 Skrevet Mars 31, 2006 Håper det er en del som kommer på temadag imorgen , og lurte på om det var noen som var interessert i å møte opp evnt. på Toys'R' us, for å kjøre samla inn! Lenge siden det har vært felles kjøring, og ikke minst fordi jeg ikke kan veien:p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 When and where(toy's are us) Kan vel stille opp med 200'en jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 Jeg henter Thomas i ni tiden ( er planen, hehe ) så kan jo stoppe innom Toys i den tiden der før vi svinger ut på E6 mot Moss. Bør vel kjøre i halv ti tiden iallefall... Håper det kommer litt folk nå da, litt mer enn det kom på TS dagen vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2006 jepp da møtes vi litt over ni imorra da!! Håper det kommer en del da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2006 Kommer en tur jeg ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2006 Hmm, da kan desverre IKKE jeg og Fredrik Scott Paller komme alikevel. Beklager dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...