#1 Skrevet Mars 31, 2006 Er det samme lmm og turbo på 3B og ABY? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 Er det samme lmm og turbo på 3B og ABY? Skal være samme LMM på 3b/AAN/ABY ja, men ADU er ulik. (ADU er likt hus, men med annen programmvare.) Denne LMM'n skal du ha: 034 133 471 K Sist jeg sjekka kosta den 3200,- på mekonomen. vil neppe tenke på hva den koster på din lokale audi forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 Skal være samme LMM på 3b/AAN/ABY ja, men ADU er ulik. (ADU er likt hus, men med annen programmvare.) Denne LMM'n skal du ha: 034 133 471 K Sist jeg sjekka kosta den 3200,- på mekonomen. vil neppe tenke på hva den koster på din lokale audi forhandler. ok, takk hva med turbo? samme der også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2006 jeg har en liggende, og siden jeg har Autronic trenger jeg den ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2006 ok, takk hva med turbo? samme der også? uvisst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2006 ok, takk hva med turbo? samme der også? Jupp! Samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2006 Takk! Da har jeg fått svar på det jeg ville. Tråden kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...