Anbefalte innlegg

Holder på å sette på klarglasslykter på golfen. Siden eg eg ikke har så veldig god elektrisk innsikt har eg ett spørsmål:

Noe ekstra eg trenger å sette på for at de skal funke? Legger ved 2 bilder med forklaring.

Her er så mange ledninger jeg sitter igjen med når lykten er tatt av og så mangen som er på den nye lykten. Dreier seg om klarglass/angel eyes lykter. Går utifra at de svarte og røde ledningene er for parkeringslyset? Må det skiftes hus til pæren?

HPIM0240.JPG

HPIM0241.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det at jeg har så mye peil, men ledninger til parkeringslyset har du fra før på bilde 1. Skal være plugg and play dette her.. den svarte og rød ledningen er vel til angeleyes ringen.. den må vel ha strøm den også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men angel eyes ringen slår seg vel på når jeg setter på parkeringslysene mener eg. Så går utifra det er der jeg må hente strømmen ifra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AE-ringen erstatter den vanlige parklys-pæra i den vanlige lykta. Dermed skal du bare koble til ledningene til ringen til ledningene til parklyset. På VW så er jord-ledningen brun, så dermed kobler du den svarte ledningen til ringen sammen med den brune til lyset. Den røde kobles sammen med den andre ledningen, som jeg ikke husker fargen på.

Siden du sier at du har mange ledninger, det kan være at bilen din har hatt doble lys tidligere, og ikke har dette nå? Det kan forklare om du har en ledning til overs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AE-ringen erstatter den vanlige parklys-pæra i den vanlige lykta. Dermed skal du bare koble til ledningene til ringen til ledningene til parklyset. På VW så er jord-ledningen brun, så dermed kobler du den svarte ledningen til ringen sammen med den brune til lyset. Den røde kobles sammen med den andre ledningen, som jeg ikke husker fargen på.

Siden du sier at du har mange ledninger, det kan være at bilen din har hatt doble lys tidligere, og ikke har dette nå? Det kan forklare om du har en ledning til overs.

Ok, takker for svar, skal se på dette i morgen jeg. Tror ikke at bilen har hatt doble lykter før. Men skal ikke si noe helt sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kanskje være lagt opp til doble lykter fra fabrikk? Ikke vet jeg, har aldri eid en toergolf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke lagt opp til doble lykter fra fabrikk, så om d ikke har vært doble lykter på bilen fra før, skal alle ledninger brukes..

sleng inn noen bilder når du har fått d til da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har og de andre ledningene der... brukes ikke til så mye.. er ikke dette ledningene til justering av høyde? ferdig lagt opp mener jeg?

dobbellykter tar strøm rett fra original ledningene til H4 pærene

uansett.. skal være plug'n'play dette..

men du kan jo legge opp eget nett til angleeyesa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hvertfall lyktene på plass og i funksjon :glad: kan slenge opp noe bilder når jeg har fått de j**** senkefjørene på plass : bh :

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.