#1 Skrevet Mars 31, 2006 Hei! Ønsker å minimere ET'n på Avus'ne mine fra 48 til ca 30->35 på min s2. Noen som vet hvor jeg kan få tak i spacere i "sehr gut" kvalitet, og som ikke ligger løst mellom felg og nav? 5x112 pcd. hjula kan jo ikke ligge midt under bilen til sommeren heller.. Pål, du kan jo litt om dette området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 Fk produserer ihvertfall sånne, og H&R produserer sånne. H&R er sikkert de beste, men dog dyreste. Der følger det med tüv også. Søk på ebay.de på "spurverbreiterungen audi" Fk sin heter type B, det er den som skrus fast i navet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 VWCarconsult har vel slikt,Autopower også vil jeg tro. Men som sagt så koster det flesk med H&R..........(Jeg har H&R Porsche adapter ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2006 Hvis du er Ebayer så finner du det meste av spacere her : http://stores.ebay.de/Schippan-Spurverbreiterung-Qualitat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2006 Jeg har et sett med H&r spacere med tuv husker ikke hvor breie de er, men det kan jeg finne ut om du er intresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2006 Takk takk Pål! Kai Arne: Minimum 12mm må den være. ET'n på felga er 48 og jeg må ha den helt ned i ET30-(max)35 for å få hjulet ordentlig i hjulbuen. Send meg PM om det fortsatt er innenfor ønsket område. Det er vel H&R jeg er på jakt etter. De har jo et godt rykte på seg og jeg bare må ha TUV og alt det jallet der skulle snuten stanse meg å være i dårlig humør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2006 Takk takk Pål! Kai Arne: Minimum 12mm må den være. ET'n på felga er 48 og jeg må ha den helt ned i ET30-(max)35 for å få hjulet ordentlig i hjulbuen. Send meg PM om det fortsatt er innenfor ønsket område. Det er vel H&R jeg er på jakt etter. De har jo et godt rykte på seg og jeg bare må ha TUV og alt det jallet der skulle snuten stanse meg å være i dårlig humør. En kompis med S2 sedan hadde problem med sine 18 toms Avus-felger også........prøvde de på uten spacere. Da stod felgen i styre-kula Så han bestilte seg 20 mm spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2006 En kompis med S2 sedan hadde problem med sine 18 toms Avus-felger også........prøvde de på uten spacere. Da stod felgen i styre-kula Så han bestilte seg 20 mm spacere Er dette et S2-spesifikt problem eller gjelder dette alle andre enn S6plus og S8 som ble levert med disse originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2006 En kompis med S2 sedan hadde problem med sine 18 toms Avus-felger også........prøvde de på uten spacere. Da stod felgen i styre-kula Så han bestilte seg 20 mm spacere Du har ikke et bilde av hvordan det ble seende ut med de 20mm spacerene? har selv 18"x8" avus hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2006 Sendte deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2006 jeg har 5mm foran og 10mm bak på min A6 2.7T. Dette for at det skal gå klart med calipere foran. Disse er godkjente, men jeg husker ikke merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2006 Jeg og har samme problem, har 54 i ET på mine felger, så jeg trenger 19mm spacere for å få felgene under skjermene. Si ifra om du finner en bra plass å bestille. Kai Arne: Har du solgt disse, mulig jeg kunne dratt nytten av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 1, 2006 de jeg har er på 15mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2006 Du har ikke et bilde av hvordan det ble seende ut med de 20mm spacerene?har selv 18"x8" avus hjul. Jeg også vil se, må sikkert ha spacere jeg og, etterhvert på coupén:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2006 Er dette et S2-spesifikt problem eller gjelder dette alle andre enn S6plus og S8 som ble levert med disse originalt? Originalfelgene til S6 Plus er 17" og har ET40. S8 har ikke dette problemet, men der også ser det mye bedre ut med 20 mm spacere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...