Hvor ligger bypass-ventilen 1.8T ???

Anbefalte innlegg

Prøvde å finne bypass-ventilen på en 99 mod. Passat 1.8T med APU motor. Men fant den ikke,skal legges til at jeg ikke tok av så mye deksler for å lete. Men kan være greit å vite hvor den ligger så jeg slipper å demontere halve bilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den ligger på samme sted som på min gamle bil med AEB motor (noe den sikkert gjør) så er det foran nede under turboen. Du når den ved å ta av plastplata under motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den ligger på samme sted som på min gamle bil med AEB motor (noe den sikkert gjør) så er det foran nede under turboen. Du når den ved å ta av plastplata under motoren.
Ikke mulig å nå den fra oversiden da ?? Skal hjelpe en kar å skifte bypass-ventil nemlig. Har ikke peiling på disse usle firerne : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mulig å nå den fra oversiden da ?? Skal hjelpe en kar å skifte bypass-ventil nemlig. Har ikke peiling på disse usle firerne : haha :

 

En klarer vel muligens å få ned armen mellom motor og radiator/vifte (hvis du har tynne armer ;) ), men det blir vanskelig å komme til med verktøy ovenfra for å ta av og på slangeklemmene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En klarer vel muligens å få ned armen mellom motor og radiator/vifte (hvis du har tynne armer ;) ), men det blir vanskelig å komme til med verktøy ovenfra for å ta av og på slangeklemmene.
Okay får krype til korset å skru av plata under motor da :) Skal vel ikke skryte av tynne armer hehe. Takk for hjelpen !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må være dverg på mange måter med lange hender for å komme til den ovenfra....

 

regner med det er lik ventill som på a4..og der anbefales det å sette på den ventilen som er til TT225...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.